Ofte stillede spørgsmål

Levering og bestilling

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN BESTILLING?

Det tager vores team maksimalt 10 til 15 arbejdsdage at behandle din ordre, fremstille produkterne og levere dem (gratis). Vi gør alt for at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt, uden at gå på kompromis med kvaliteten af vores varer.

HVORDAN KAN JEG SPORE MIN PAKKE?

Du kan følge din ordre ved at klikke på linket “Spor din ordre” nederst på siden.

HVOR MEGET KOSTER LEVERING?

Vi leverer vores produkter til hele verden. Der er ingen minimumsbestilling, og alle vores leveringer er gratis (undtagen franske oversøiske departementer og territorier).

MIN ORDRE ER IKKE KOMPLET

Hvis din ordre indeholder flere varer, kan de blive sendt separat, afhængigt af tilgængelige lagre og forsendelseslagre. Bare rolig, din pakke vil ankomme inden længe.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE

Et problem med postvæsenet? Mistet, ødelagt eller ødelagt pakke?

Med vores sikre levering tager vores side under firmaet “AWSEO” sig af tvisterne for dig. Kundetilfredshed er vores prioritet. Vi sender ikke aben videre til transportøren og lader dig klare dig selv. Vi tager det fulde ansvar ved straks at sende dig en ny pakke på vores regning.

Tøv ikke med at kontakte os via e-mail på contactwebstore@proton.me: vores team vil gøre sit yderste for at opfylde dine forventninger.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *