Vores politik er 14 dage. Hvis der er gået 14 dage, siden du modtog produktet, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refundering eller ombytning.
Hvis du i løbet af ugen ombestemmer dig inden for 24 timer efter, at du har afgivet din ordre, refunderer vi dig direkte.
Vi behandler kun ordrer 24 timer efter, at de er afgivet, så vi kan rette eventuelle fejl eller ændringer i kundernes mening. Efter dette tidspunkt, hvis ordren er blevet behandlet, vil vi ikke længere kunne refundere dig for en fortrydelse, før produktet er blevet leveret, modtaget og returneret til den angivne adresse.
For at du kan returnere din ordre, skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage, så den kan returneres på din regning til den adresse, vi giver dig.
For at kunne foretage en returnering kontrollerer vi, at det rent faktisk er din ordre via dit ordrenummer og/eller de oplysninger, der blev brugt, da du afgav din ordre. Dette vil højst sandsynligt være din e-mailadresse.
Der er to muligheder for, at din returnering bliver valideret. Vi anerkender modtagelsen af pakken på den returadresse, vi har givet dig, eller du sender os en scanning eller et foto som bevis på, at pakken er blevet returneret til den adresse, du har givet os. I det første tilfælde må forsendelsen ikke sendes til producentens adresse. I det andet tilfælde kan en postkvittering eller en fragtbillet accepteres.
Vi kan bede dig om at vente, indtil vi har modtaget varerne, i stedet for at sende os bevis for, at returneringen er foretaget. I tilfælde af
et tilbagebetalingskrav kan det være nødvendigt at inspicere pakken. Denne inspektion vil finde sted, før vi behandler refusionen, hvis der er en.
Hvis du modtager en vare, og du siger, at varen er i dårlig stand, og du gerne vil have pengene tilbage, men du nægter at sende et foto af den vare, du har modtaget, vil du naturligvis blive bedt om at sende varen til en bestemt adresse, så varen i din ordre kan blive inspiceret.
Når pakken er modtaget, er det først efter inspektion, at refusionen vil blive foretaget (eller ej). Efter inspektion kan vi finde ud af, at varen er i god stand. Vi vil informere dig om dette ved hjælp af et foto og/eller en video, og i så fald vil vi nægte at refundere pengene.
Dette kan virke som en overdreven procedure. Men nogle mennesker har været uærlige, og baseret på tidligere erfaringer kan vi ikke længere tage deres ord for det. Vi undskylder for dette og vil gerne have, at du ved, at vi gør vores yderste for hver returnering og hver anmodning om tilbagebetaling.
For alle refusioner fratrækkes €2 fra hver ordre. Dette er for at dække omkostningerne for betalingsplatforme og processorer.
I tilfælde af en tilbagebetaling sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget den returnerede vare, når vi har modtaget og inspiceret den. Vi vil derefter også informere dig om vores beslutning om at godkende eller afvise din refusionsanmodning.
Hvis din refusionsanmodning godkendes, vil den blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for en vis tidsperiode. Denne tidsramme er uden for vores kontrol. Og vi giver dig besked, så snart refusionsprocessen er indledt i vores ende.
Hvis refusionen er forsinket eller udebliver, skal du først tjekke din bankkonto. Først derefter bør du kontakte din kreditkortudsteder. Der kan være en forsinkelse, før din refusion er officielt bogført.
Kontakt derefter din bank. Der kan være en forsinkelse, før din refusion er officielt bogført.
Hvis du efter disse to trin stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du sende en e-mail til contactwebstore@proton.me. Kundeserviceteamet vil spørge dig, om du har gennemført begge trin. Hvis det er tilfældet, vil kundeserviceteamet tjekke databasen.
Vi er kede af at bede om disse trin, men vi ønsker at give dine anmodninger maksimal opmærksomhed. Og vi mister meget tid, når anmodningen ikke forudgås af visse trin. Vi ønsker at give så meget opmærksomhed som muligt til de anmodninger, vi modtager.
I tilfælde af varer på udsalg, hvis der er en refusion, vil den blive foretaget på prisen for varen på udsalg og derfor betalt af kunden og ikke til prisen i den normale periode.
I tilfælde af ombytning erstatter vi kun en vare, hvis den er defekt eller beskadiget. Hvis dette er tilfældet, og du ønsker at bytte den til den samme vare, bedes du sende os en e-mail til contactwebstore@proton.me.
I tilfælde af gaver, hvis den vare, du ønsker at returnere, er blevet sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit svarende til værdien af din returnering. Igen,
først når vi har modtaget varen, vil et gavekort blive sendt til dig via e-mail.
Hvis varen ikke blev identificeret som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren foretrak at modtage varen først og give den til dig senere, sender vi en refusion til gavekøberen, og de vil vide, at du har returneret varen.
Ved returnering er du ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger. Disse forsendelsesomkostninger refunderes ikke, og hvis du modtager en refusion, trækkes returforsendelsesomkostningerne fra din refusion.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager at modtage dit ombyttede produkt, naturligvis variere.
Hvis du sender en vare til en værdi af £30 eller mere, skal du overveje at bruge en leveringstjeneste, der giver dig mulighed for at spore forsendelsen eller sikre levering. Vi kan ikke garantere, at vi modtager den vare, du returnerer.