Politik for forsendelse

Ved at afgive en ordre via vores websted under firmaet “AWSEO” accepterer du nedenstående vilkår. Disse er givet for at sikre, at begge parter er opmærksomme på og enige om dette arrangement for gensidig beskyttelse og for at sætte forventninger til vores service.

1 Generelt

Med forbehold for lagertilgængelighed bestræber vi os på at opretholde en nøjagtig lagerbeholdning, men fra tid til anden kan der være en lagerafvigelse, og vi er muligvis ikke i stand til at udfylde alle varer på tidspunktet for dit køb. I dette tilfælde vil vi kontakte dig for at diskutere, om du foretrækker at vente på, at den udsolgte vare bliver genopfyldt, eller om du foretrækker en voucher.

2. Forsendelsesomkostninger

Forsendelsesomkostningerne beregnes ved checkout i henhold til vægt, dimensioner og frem for alt destinationen for varerne i din ordre. Betaling af forsendelsesomkostninger vil blive opkrævet på købstidspunktet. Denne pris vil være den endelige pris for din ordre for forsendelsesomkostninger.

3. Returnering

Betingelser for returnering er tilgængelige på siden Politik for returnering og tilbagebetaling, som du kan finde nederst på siden.

4. Leveringsbetingelser

Generelt kan ordrer, der sendes til udlandet, være i transit i 4 dage. Denne periode kan dog undtagelsesvis være længere (op til tyve dage). Dette varierer meget afhængigt af den valgte leveringstype og den leverandør, der er knyttet til de varer, der er indeholdt i den ordre, du har afgivet.

Ekspeditionstider

Ordrer behandles generelt inden for 2 arbejdsdage efter betaling. Vi giver 24 timer til at ændre leveringsadressen.

Vores teams kontakter de steder, hvor varerne opbevares, fra mandag til fredag inden for normal kontortid, undtagen på nationale helligdage, hvor forsendelsen ikke vil blive aktiveret med opbevaringsstederne.

Når du afgiver en ordre på vores hjemmeside under firmanavnet “AWSEO”, er den maksimale leveringstid 5 arbejdsdage. Ordrer afsendes ofte inden for 5 arbejdsdage. Leveringen kan dog tage op til 2 til 4 uger i denne travle periode.

Det er vigtigt at bemærke forskellen mellem afsendelse og levering. Levering indebærer transport af varer til en destinationsadresse. Forsendelse, på den anden side, er den handling at sende varerne i en ordre.

Det er derfor, at leveringstiden undtagelsesvis kan være op til 5 uger (2 arbejdsdage til ordrebehandling, 5 arbejdsdage til afsendelse og 4 uger til levering).

Disse samlede leveringstider er usædvanlige, men vores websted under firmaet “AWSEO” ønsker at informere dig om dette for at undgå ulejlighed. Når
det er sagt, når leveringstiden er overskredet, dvs. 5 uger, vil vi gerne holde dig tilfreds.

For at gøre dette vil vi tilbyde dig løsninger såsom at returnere din ordre på vores bekostning eller oprette et gavekort, der er mere værd end beløbet for din oprindelige ordre. Dette sker næsten aldrig, men vores AWSEO-site er ved at blive offer for sin egen succes, og vi foretrækker at forudse denne slags situationer og fortælle dig, hvad vores politik er med hensyn til kundeservice.

Derfor, hvis du modtog din ordrebekræftelse for 5 uger siden eller mere, bedes du enten svare på din ordrebekræftelse eller sende os en e-mail på contactwebstore@proton.me.

For at sikre, at din e-mail bliver behandlet så hurtigt som muligt, anbefaler vi, at du inkluderer følgende oplysninger i din e-mail:

– Dit ordrenummer

– Den e-mailadresse, du brugte til at placere din ordre

– Fornavn

– Fornavn

– Indholdet af din ordre (også omtrentlig)

– Dato for din bestilling

Hvis du sender os en e-mail til contactwebstore@proton.me, anbefaler vi også, at du skriver “Leveringstid – dit ordrenummer” i e-mailens emnefelt.

Eksempel: “Leveringstid – 125698”.

Medlemmerne af vores websted under virksomheden “AWSEO” dedikeret til kundeservice vil svare dig inden for 24 arbejdstimer via e-mail for at håndtere din situation.

4.4 Ændring af leveringsadresse
For anmodninger om at ændre leveringsadressen er vi i stand til at ændre adressen når som helst, før ordren afsendes.

4.5 Forsendelse via
postboks Vores websted under firmaet “AWSEO” sender kun til postboksadresser ved hjælp af posttjenesterne. Vi er ikke i stand til at tilbyde kurertjenester til disse steder på nuværende tidspunkt.

4.6 Forsendelse til militære adresser
Vi er i stand til at sende til militære adresser gennem USPS. Vi kan dog ikke tilbyde denne service ved hjælp af kurertjenester.

4.7 Udsolgte varer
Hvis en vare er udsolgt, vil vi kontakte dig for at diskutere, om du foretrækker at vente på, at den udsolgte vare bliver genopfyldt, eller om du foretrækker en voucher. Denne voucher vil have en værdi, der er større end beløbet for din oprindelige ordre.

4.8 Overskridelse af leveringstiden
Hvis leveringstiden har overskredet den forventede tid, bedes du kontakte os på e-mailadressen contactwebstore@proton.me, så vi kan håndtere din anmodning.

5. Sporingsmeddelelser
Når din ordre er afsendt, vil du modtage et sporingslink, hvorfra du vil kunne følge udviklingen i din forsendelse baseret på de seneste tilgængelige opdateringer fra transporttjenesteudbyderen.

6. Pakker beskadiget under transport
Hvis du opdager, at en pakke er blevet beskadiget under transporten, bedes du afvise leveringen, hvis det er muligt, og kontakte vores kundeserviceafdeling. Hvis pakken er blevet leveret, uden at du var til stede, bedes du kontakte medlemmerne af vores websted under virksomheden “AWSEO” dedikeret til kundeservice på e-mailadressen contactwebstore@proton.me.

7. Afgifter og skatter
7.1 Moms
Moms er allerede blevet anvendt på varens pris, som den vises på vores websted under virksomheden “AWSEO”, når du afgiver din ordre.

7.2 Importafgifter og skatter
Importafgifter og skatter for internationale forsendelser skal muligvis betales ved ankomsten til destinationslandet. Dette varierer fra land til land, og vores websted under firmaet “AWSEO” opfordrer dig til at være opmærksom på disse potentielle omkostninger, før du afgiver en ordre hos os. Hvis du nægter at betale told og afgifter ved ankomsten til dit destinationsland, vil varerne blive returneret til vores websted under firmaet “AWSEO” på kundens regning, og kunden vil modtage en refusion af værdien af de betalte varer minus omkostningerne ved returportoen. Omkostningerne ved den oprindelige forsendelse vil ikke blive refunderet.

8. Afbestillinger

Hvis du ombestemmer dig, inden du har modtaget din ordre på vores hjemmeside under firmaet “AWSEO”, kan vi til enhver tid acceptere annulleringer inden afsendelse af ordren. Hvis en ordre allerede er afsendt, henvises der til vores refusionspolitik nederst på siden.

9. Forsikring

Pakker er forsikret mod skader og tab op til den værdi, der er angivet af transportøren. Tab anses for at være sket, når postvæsenet bekræfter tabet. En levering bekræftet af postvæsenet vil blive betragtet som gyldig. Faktisk har vores websted under firmaet “AWSEO” oplevet for mange tilfælde af uærlige kunder, der meddeler, at de ikke er blevet leveret, til at basere os udelukkende på kundens ord. Vores websted under firmaet “AWSEO” vil dog gøre sit yderste for at tilfredsstille dig ved at returnere varerne i din ordre på dets bekostning eller tilbyde dig et gavekort til en værdi af mere end beløbet for din oprindelige ordre.

9.1 Proces for pakker beskadiget under transport

Vi udsteder en refusion eller erstatning i overensstemmelse med retur- og refusionspolitikken, som du kan finde et link til nederst på denne side.

9.2 Proces for pakker, der er gået tabt under transport

I tilfælde af at postvæsenet bekræfter et tab i transit, vil vores websted under virksomheden “AWSEO” gøre sit yderste for at tilfredsstille dig ved at returnere varerne i din ordre på deres bekostning eller tilbyde dig et gavekort til en værdi af mere end beløbet for din oprindelige ordre.

10. Kundeservice

For alle kundeserviceforespørgsler, send venligst en e-mail til contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *